niezapominajka

Coś mi się jednak pomieszało. Bo nagle piszę Niezapominajki i Pamięć. Bo wszędzie WIDMO. A ja jeszcze śpię tak pomiędzy przysiadami.
Kiedyś myślałam, że można tylko marzyć. Dziś wiem, że marzenia można spełniać. Bo przecież wszystko ma czas. Nigdy nie wiesz, ile i kiedy. Ani jaki smak. I jeszcze. W które oczy. 
Tak mnie cholernie inspiruje dziś. Muza. Muzyka. Ty. 
Collapse. 
To nie jest prawda. Pamiętam usta wtedy. Były niewypowiedziane. Ale przecież czułość można rozpisywać na piosenki i na wiersze. Wiersze i piosenki - na czułość. 
Collide. 

Nie mogę się doczekać. 
Jeszcze. 
- Jak to jest, kiedy spełnia się księżyc? 
- Pełnia. 

Od piękna można oszaleć. Prawda? Zaczynam. Jeszcze kilkanaście schodów i więcej kwiatów. Mi Love. 
Niebospiecznik za chwilę. Chaos alternatywny. Dusza. 
Rozumiesz moją Duszę? Dziś próbowała Cię dogonić, ale. 
Jutro próba. 
___
za trzy dni koncert 
obok obłok
pomiędzy marzeniami
w. 

___
bądź. 


Archive - Collapse Collide

Komentarze