kawałek nieba

Kochani, kilka dni temu przekazałam swoją książkę pt. ŁĄKI mi LOVE na licytację dla MONIKI Berkowicz. Monika choruje na nowotwór i każda pomoc jest na wagę słońca i złota 💛 

Monikę wspiera Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym "Kawałek Nieba". Moje serce dołączyło do grypy darczyńców, bo ciągle wierzę w dobrego człowieka. Świat jest piękny, kiedy dzielimy się pięknem. Słowami i sercem. 

Książka została wylicytowana za 1000 zł, a ja oczywiście poryczałam się ze szczęścia 💙 

Wrażliwość jest darem. To właśnie wtedy odczuwamy wszystko wielokrotnie. A nie ma nic piękniejszego w człowieku jak lawina emocji. 

Kochani, pragnę podziękować za to, że jesteście. Że mogę dzielić się niebem. Pragnę gorąco podziękować Bartoszowi M., który wylicytował moje Łąki... 💚🌺 To jest niesamowite... 

Darujmy sobie niebo. Zawsze. W oczach. W uśmiechu. W drobnych gestach. Pamiętajcie, w życiu nie będzie powtórek, więc nie odkładajmy na kiedyś i potem. Żyjmy pełnią i bądźmy dobrymi ludźmi. 

Może robię się nudna z tym wiecznym nawoływaniem do dobroci (może taka jest moja misja?), ale wierzę, że potrafimy. Wy. Ja 💜 mamy siłę, aby pokonywać przeszkody. Razem damy radę. Razem możemy wygrywać. A teraz możecie przyłączyć się do moich wzruszeń. Uwielbiam odczuwać Waszą obecność. Ściskam i życzę cudów na ziemi. 

#kajakowalewska #cytat #poezja #omiłości #pomagamy #pomagajmy #łąkimilove #książkiktóreleczą #fundacja #kawałeknieba








Komentarze