piętro wyżej

Kochani, 

żegnam się z Wydawnictwem Novatorja. Mawiają, że kto stoi w miejscu, ten się cofa. 
Minęło 5 lat, od kiedy związałam swoje serce z Chaosem. To były piękne lata mojego życia. Lekcje miłości, przyjaźni, wybaczania i światła. Przyszedł jednak czas na nowe wyzwania. Pojawiły się poważne propozycje współpracy, imponujące projekty. Myślę, że do "wielkoformatowych" decyzji też trzeba dojrzeć. Ja dojrzałam. To już ten czas. "TERAZ" - to najlepszy moment na zmiany. 

Serce moje jednak na zawsze pozostanie w Chaosie. Novatorję zapamiętam pięknie, pewnie nawet czasem ją odwiedzę :) - bo tam właśnie narodziły się moje pierwsze książki. 

Korzystając z okazji, zachęcam do kupowania ostatnich egzemplarzy:

Wzruszenie obejmuje wirtualny papier... 

Wrócę. Nie wiem, kiedy. Nie wiem, z jakimi książkami, ale wiem, że pod tą samą postacią. Pod postacią Chaosu. Bo jestem... Chaosem... 

PS Zapraszam na stronę autorską: 

Niech to, co pięknie, nie umiera. Dzięki, że ze mną byliście 😘🌹❤️

I bądźcie - w tym, co nastąpi. Piętro wyżej... 


fot. własne

Komentarze

  1. Ok, to wchodzimy piętro wyżej :). Wchodzę w ciemno ;) ;*.

    PS Jakbyś potrzebowała pomocy w tej artystycznej przeprowadzce, to daj znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to chyba dawno tu nie komentowałam, hah. Ale czytam wszystko ;*.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz