znieczulica panuje

Znieczulica panuje. 
Jest sobie taka niepoetycka sytuacja: idzie dziewczyna, ubrana (nie)normalnie, w szare dresy, białego tisza, czapkę z daszkiem i trampki. Przystaje, prosi o chusteczkę (higieniczną). Najpierw ludzi w starszym wieku, następnie młodą kobietę w bakłażanowych włosach. Wszyscy odwracają się na piętach i łokciach. Dopiero mała dziewczynka podaje chustkę ze słowem dobroci: "krew kapie, proszę wytrzeć".
Tak jak panują miłosne zbrodnie i tęsknoty, tak też panuje znieczulica. 
Tą potrzebującą dziewczyną dzisiaj byłam ja.

Komentarze

  1. ,,Tą potrzebującą dziewczyną dzisiaj byłam ja.''
    Jutro tą potrzebującą dziewczyną możesz być ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. o taką refleksję mi chodziło ;)
      czytasz pomiędzy wierszami.
      dziękuję.

      Usuń

Prześlij komentarz