psycho

W porządku, byłem, w porządku, byłem, 
w porządku w porządku, byłem, dwojgiem ludzi, dobrze?
S.C. 


Dla kobiety, z którą milczę


jesteś moim ulubionym psycho.
profilem
w tobie widzę gwoździe i druty kolczaste lufę przystawioną do wiersza
wszystkie rodzaje samobójstw
we will live forever. 

możesz mieć włosy w kolorze purpury albo inne włosy czarne jak diabeł
chociaż nigdy nie wiem a niewiedza jest wieczna jak wiosna która nie umiera
bo karmiona korą mózgową ciągle staje się
psychiczna.

możesz mieć bliznę rozdarcie na policzkach albo na plecach albo
w jakimś innym miejscu
kreskę
- tego nie opowiadasz.

kolor wciąż znika. jesteś jak powietrze
nie mogę cię złapać
nie możesz odgryźć mi ręki

kiedyś porozmawiamy uporządkujemy włosy patyki znamiona czasy
przejdziemy na kolanach przez czarno-białe piekło
będziemy niezawodni.

inspiruje mnie ziemia i twoje kolana schizy w tych wszystkich psychopubach duszne zwoje nerwowe
twoje psy suki czarne i inne ostre zęby
obłęd
do rzeczy

a tak przewrotnie
to nie chcemy umierać.


fot. Bru-nO

Komentarze

Prześlij komentarz