GDAŃSK NA WYSOKI POŁYSK - APARTINFO

Wersja DeLuxe

Kolejny punkt wycieczki - GDAŃSK. Wymarzyłam sobie Stare Miasto, karuzelę oświetloną nocami, spacer, zaciszne, małe kawiarenki z pyszną kawą mleczną, zakamarki (ludzkich dusz także) pełne inspiracji... i tak też się stało. Kilka dni w samym sercu Starówki... Apartament przy Czopowej. Pomiędzy Hiltonem, Fahrenheitem i Grand Cru. Idealny. Na wysoki połysk. Wersja deluxe. To chyba trochę jak z chaosem... Na piętrze. Z widokiem - na okna i inne dusze. Kamienice, które ukrywają w ścianach historie i mogą być niesamowitym tłem do wydarzeń. Kolejne świeczniki, książki, sesje. Łąki mi love na dyskotece i fajerwerki. Niczego mi nie brakowało. O każdej porze dnia i nocy mogłam przytulić Starówkę i z niej czerpać. W przestronnym blasku opowiadać o sobie. Pisać wiersze i cuda. 

Play

Stara Winiarnia 47 to nowoczesny, luksusowy, 47-metrowy apartament dwupokojowy, który przeznaczony jest dla 4 osób. Składa się z salonu z częścią jadalną, aneksu kuchennego i sypialni. W Apartamencie znajduje się wszystko. Od drobiazgów typu: łyżeczki, ściereczki, korkociągi poprzez rzeczy niezbędne, aż po te multimedialne - które dostarczają gościom informacji bądź rozrywki. Ja nie ukrywam - bawiłam się i grałam! Muza była piękną inspiracją. Moją PlayListą. 

Wygodnie mi było i dobrze. Złapałam rytm i magię. Naładowałam akumulatory. Napisałam kilka mocnych tekstów. Pokropiłam je winem i szmapanem. Moet - specjalnie przygotowany na mój przyjazd i piękne kwiaty przyjemnie wyłaskotały duszę. 
Energii dodawały także owocowe śniadania w wersji light z "naczelną", "królową" - borówką amerykańską i truskawkami. A także ananasy. 
Czarna zastawa, wyszukane kubki, w których pulsowała kawa, idealnie wkomponowały się w mój styl. Nic dodać nic ująć. 

Satyna 

Apartament Stara Winiarnia 47 mieści się na pierwszym piętrze w nowoczesnym apartamentowcu zaledwie 100m od Starego Miasta. Do dyspozycji miejsce parkingowe w podziemnej hali garażowej. Wszystko czyste i pachnące. I znów ta biel pościeli, w której przyjemnie było zanurzyć oddech wiersza, ukołysać emocje i myśli, śnić satynowe sny. 

Za zaproszenie do Apartamentu Stara Winiarnia 47, za wysoki smak i połysk dziękuję gorąco firmie 


Zapraszam na strony obiektu Stara Winiarnia 47 i strony APARTINFO: 

www.apartinfo.net

www.apartinfo.net/apartamenty/apartament-starawiniarnia47

www.facebook.com/apartinfo

www.instagram.com/apartinfoapartments 
















Komentarze