plan liryczny

Czuję. To będzie piękna współpraca. Zaczęło się od przypadku - od Maćka Kurowickiego - polskiego wokalisty, autora tekstów i założyciela zespołu Hurt. Wrzucił na fb mój cytat w tło "Od nieba mojego się odnieb". W komentarzach rozpoczęła się dyskusja. Parę minut później do znajomych zaprosiła mnie Ania. Liryką zaiskrzyło od razu. To było takie magiczne wytrącenie z równowagi, rozgałęzienie, rozpięcie 💚 I szybko wykiełkował plan liryczny, który zamierzamy zrealizować jeszcze tą jesienią. W listopadzie (prawdopodobnie 26) na klimatycznej scenie w Warszawie połączymy słowa z muzyką. Będą moje książki, słowa, wiersze, piosenki Ani. Będzie recital mi lovy, muzyczna łąka i francuska piosenka. Będzie Ania i będę ja. Wystąpimy razem :)

Anna Hamela - jest wokalistką, kompozytorką i autorką tekstów. Pisze i śpiewa głównie w języku francuskim. Jej muza przenika duszę. Miażdży nutą liryzmu i piękna. Przy tych piosenkach się odpływa w ramiona gęsiej skórki. Ja się zaczarowałam. 

Anna swoją karierę muzyczną rozpoczęła już w wieku 6 lat, gdy wystąpiła na scenie razem z Januszem Laskowskim. Ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień. Występowała dla takich gwiazd, jak Garou, czy Demis Roussos

Zapraszam gorąco na stronę Ani: 

Komentarze