Cztery wieże fabryk

Kilka migawek...



Emocje jeszcze pulsują (mimo że od marcowego początku upłynęło już kilka chwil świata i światła). Tak, bo świat płynie, ale wspomnienia nie opuszczają serca. 

9 marca na scenie Domu Literatury w Łodzi odbyła się prawdziwa magia z udziałem Chaosu i innych pięter. Byłam Bohaterem tego niezwykłego spotkania - i w tej metafizycznej czasoprzestrzeni jeszcze mocniej poczułam/pokochałam własne książki. 

Joanna Brodzik zaczarowała moje Krainy Słów. Sprawiła, że bohaterowie moich książek ożywali i kolejno wychodzili na scenę 🎤. To było niesamowite przeżycie. Mogłam dotknąć: Lei, Kasandry, Adeliny, Adama. Ożywały także wiersze. Słowa miały zapach i smak. 

Muzycznie scenę zaczarował zespół H'ernest 🎼🎶 Ta liryczna hipnoza pozostanie w mojej duszy już na zawsze 💙 Dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w to niezwykłe wydarzenie, w mój Chaos, w podróż po piętrach duszy. Uwielbiam 💛❤️





Dom Literatury w Łodzi 

A przez cały czas obecne były Lofty luksusowe apartamenty hotelowe zlokalizowane w monumentalnej XIX–wiecznej przędzalni w zachwycającym otoczeniu zieleni, pałaców i willi. Fabryka Scheiblera jest jednym z ciekawszych zabytków w Europie. To był dla nas idealny czas "przed sceną" w Łodzi. W loftach czytanie Chaosu... Nakręcanie "video-zajawek" z udziałem moich książek i cytatów. Chwila dla luster (wielka ściana pełna luster stała się niesamowitą inspirą artystyczną). Owoce, kawa i relaks w designerskiej przestrzeni - w której styl industrialny (mocno charakterystyczny dla łódzkich apartamentów) przeplatał się ze stylistyką glamour i nowoczesnością. Niezwykłe miejsca, czasoprzestrzenie potrafią nakręcić moją wenę i wysterować naprawdę wysokie obroty. Ekspresja na poziomie deluxe. Lubię gładzić oczami "dizajny", a potem wprowadzać je w wiersz.












Home Factory 

Uwielbiam momenty idealne. Takie, które zapisuję w duszy na zawsze. I to były własnie takie chwile. Cały ten piękny weekend: lofty, spacery, kolacja, mój dach, moje książki, marzenia, plany, twórczość, szczęście, priv, widoki, muza, występ, after, kawa na śniadanie, peron, ciepło.

Firmie Home Factory gorąco dziękuję za możliwość obejmowania idealnej, twórczej przestrzeni przez cały ten liryczny, wydłużony weekend.

Piękno pozostaje.

HOME FACTORY BOOKING 

HOME FACTORY AIRBNB 

Komentarze

  1. Boże, jak się cieszę, że uczestniczyłam w tym Chaosie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że byłaś /że byliście... Ściskam Cię mocno. Czekam na kolejne spotkania pełne piękna, cudów, inspiracji. Buziaki 😘❤️

      Usuń

Prześlij komentarz