lodołamacz

kojarzę z tobą kwiaty doniczkowe w każdym kolorze a w zasadzie zielone najbardziej liście
chodzimy do tamtego sklepu raz na dwa tygodnie
albo częściej tak często jak wiosną urządza się spływy kajakowe gofry z kajmakiem i jeszcze nad morzem nie wiem co mogłabym przez to zrobić napisać
może od razu encyklopedię medyczną bo ostatnio mi się zdrowie sypie
plaża upada na piach
ja on ona ono

więc chodzimy do tamtego sklepu raz na dwa tygodnie albo częściej
i kupujemy żelatynę
oglądam kwiaty w różnych pozycjach patrzą na mnie twarze z Biedronki z Minnesoty z kanału pod Lidlem  patrzą na mnie w różowych pozycjach

zgrzewki wódy mineralnej zezowata tęsknota przebiśnieg
lubiłam pisać
o przebiśniegach od zawsze
teraz muszę wykluczyć tęsknotę dorobić klucze i usta
jedne nie wystarczą do całowania wiosny

próbuję niemożliwego cudów próbuję i ciebie
bo przecież jesteś cudem
więc stwarzam
na podobieństwo miłości ten wiersz jeszcze na przykład
lód łamię 

zachowuję się niezgodnie z regulaminem Boga Wszechmogącego 

Komentarze