pitu pitu

Odstawiam chwile słabości i wszystkie inne bandaże. Wystarczy herbata z cukrem. Leki przeciwbólowe - pierdolę. Bo ile można gasić ból chemią, powlekać tabletką, zapychać. Lepiej głowy użyć. Tak jak używa się octu do barszczu czerwonego na święta albo octu do książki, Kasandry, do innej zupy. Coś mi się wydawało chyba. Mam twardy tyłek, zapomniałam o tym przez chwilę. Zrobiło się miękko w pościeli na wznak. W gorączce. Jednak IQ nie spada, kiedy podnosi się rtęć. Ale zaraz, takie to już wyszły z mody. Modelki. Musztarda też wyszła z mody. Teraz używa się krabów albo innych horrorów. A ja mam zupę pomidorową od serca. 

___
Mam taką fazę czułości na Ciebie. Taką epidemię czułości mam w sobie. Na tym dywanie i w dłoniach. 

___
Chcesz dostać po pysku od świata? 

___
Nie zrozumiesz. 

___
Ostatnie wakacje spędziłam na Marsie.

Komentarze