dobrego serca

chudnę. 
zamieniam kilogramy na tęsknotę. tłuszcz na tkankę tekstu. pulsuje mi przypis dolny. warga dopomina się mocno. ten kolczyk w ustach będzie mi niezbędny do wiersza. chyba mi odbiło na punkcie trzynastym. trzynastego kwietnia. nie pamiętam jeszcze. przecież jesteśmy w lutym. w lustrze jesteśmy. odbijamy się od siebie. samych. szukamy kolejnego raju. potykamy o piekła. szyjemy bzdury. kłamiemy do gazety. w szpaltach głośno. ktoś kupił cygaro za samochód. hujdaj. nieważne. 
zatoki nie odpuszczają. ciśnienie dzisiaj książkowe. lekarz kazał. 
zmierzyłam jeszcze swoje myśli w pasie. odjęło mi mowę. 
pamiętasz moje kości? dzisiaj są jeszcze większe. rozterki po urazach. ekg powtarzam co dwa tygodnie. rozstroiłam się. 

zrób coś dla mnie. zabierz mnie na kolację. potrzebuję dobrego serca.
___
naprawdę.  


Boy Epic - Scars

Komentarze