Radio Victoria

Radio Victoria

Między Łodzią a Warszawą gramy dla Ciebie!




fot. Chaos


W środę (26 lipca) miałam przyjemność gościć na obrotowym krześle w Radiu Victoria. Spotkanie idealne. W klimacie błękitu i przeźroczystej duszy rozmowę ze mną przeprowadziła DJ Aneta Paszko. Z wielką radością kręciłam ze słów chaos i magię. Rozmowa w pewnym momencie przybrała obroty pełnego luzu, a kapitalne pytania zaskakiwały moją duszę. Zupełnie nie spodziewałam się na przykład Ani Shirley ;) Przyjemnym zaskoczeniem było także publiczne podanie ścieżki do mojego bloga Brulion Cafe, rozmowa o polskim kinie, jak i również o podręczniku do nauki języka polskiego dla dorosłych Romów, jaki miałam przyjemność napisać i wydać w roku 2014. Podczas luźnej wymiany zdań, już po audycji, usłyszałam także, że mam w sobie coś z Chylińskiej (i to nie jest pierwsze takie porównanie). Heh... Widocznie coś w tym być musi. Miło. Doceniam Agę Chylińską za ten cały chaos, jaki w sobie nosi. 

Jestem pod wrażeniem lirycznej nitki porozumienia z prowadzącą Anetą. W dwugodzinnej audycji "Kulturalne Lato" zostały wykorzystane piosenki z mojej powieści Play listy, czyli nie wszystkie fobie są o miłości. Wspaniale było posłuchać kawałków z playlisty, którą stworzyłam w książce. Bliska sercu muza, doskonałe pytania, kapitalny trip po radiu "od kuchni" - to składowa tego, co wywołuje dreszcze na sercu. Dziękuję 💛




nagrywanie wywiadu/rozmowy 



za szybami
w radiu od kuchni :)



Z menadżerką: Agnieszką Martą Walczak i prowadzącą: DJ Anetą Paszko 
przy radiowej ściance




Moje książki w Radiu Victoria 


Po więcej zdjęć odsyłam na Instagram:
https://www.instagram.com/kajakowalewska.official/

Komentarze

  1. Mogę słuchać Twojego głosu, Kaja, bez końca. Mogę słuchać o tym, jak opowiadasz o swojej twórczości bez końca. O swoich zainteresowaniach. Pasjach. Bez końca. Uwielbiam, jak czytasz fragmenty swoich książek. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej.
    Cudnie było Cię posłuchać przez te dwie godziny 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz