niezwykłość

Nadawaj rzeczom niezwykłość. 
Pomyśl sobie tak: To nie jest zwyczajny kubek. To mój ulubiony kubek do kawy. To nie jest zwyczajna szklanka. Zawsze piję z niej ulubiony sok. To nie jest zwyczajna kawiarnia, pizzeria, miejscówka. Zawsze spotykam się tutaj z przyjaciółmi. Z ludźmi, którzy mają dla mnie czas. Słucham, opowiadam, czuję. To nie jest zwyczajna droga. To moja najpiękniejsza droga, Droga, która prowadzi mnie do bliskiej osoby. Droga do serca. 
Kiedy zaczniesz zdawać sobie sprawę z tego, ile niezwykłości mieści się w tym, co robisz każdego dnia, czym się otaczasz, to nagle poczujesz się wyjątkowo... Pomyślisz sobie... Mam tyle szczęścia i piękna. Tak blisko. 

Nadawaj rzeczom zwyczajnym niezwykłość. 
Spróbuj, a nie pożałujesz. 


Komentarze

  1. Akurat mam taki ulubiony kubek do kawy :). Chaosowy ❤️. Jak robię sobie kawę w domu, to tylko w nim ❤️.

    A w głowie:
    "zacznij dzień ode mnie nie od kawy
    odzwyczajaj się" 💗

    Do herbaty mam już inny, haha 😂.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz