Tarnów - Gdańsk 2017

Wyruszyła. Wzruszyła. I dokonała rzeczy Wielkiej. Niezwykłej. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej przy PSONI (Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną) - Koło w Tarnowie, Magdalena Drożdż, pokonała rowerem trasę TARNÓW - GDAŃSK ❤

Hasłem przewodnim wyprawy był cytat mojego autorstwa:

"Prawdziwe kalectwo to brak serca"

Wyprawa miała na celu przede wszystkim promocję tarnowskiego koła Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (organizacji, która od ponad 40 lat zapewnia pełną sieć wsparcia dla osób niepełnosprawnych intelektualnie i ich rodzin z Tarnowa i regionu tarnowskiego www.tarnow.psoni.org.pl oraz zdobycie środków na zamontowanie windy w budynku DPS (Tarnów ul. Modrzejewskiej 48), która to winda niezbędna jest do poprawnego funkcjonowania jego niepełnosprawnych mieszkańców. Celem pośrednim jest również promocja zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. 

Magda w samotną rowerową trasę wyruszyła 29 lipca. Do celu dotarła 4 sierpnia. Pokonywała ponad 100 km dziennie. 7 dni niesamowitej trip. 7 dni z duszą i sercem na rowerze z hasłem przewodnim na sportowej koszulce.

Jej wyczyn określić można pięknym prywatnym Tour de Pologne

Info o wyprawie i foty można znaleźć w NATIONAL GEOGRAPHIC: 
Z Tarnowa do Gdańska w 7 dni! Wyprawa w słusznej sprawie

I piękne podziękowania, w których również moje nazwisko zostało wyszczególnione ❤
https://www.facebook.com/magda.drozdz.940/posts/1659166247429790?pnref=story

Ja natomiast dziękuję Magdzie za to, że mogłam myślą liryczną trwać w tym wyczynie. Być na koszulce i kibicować sercem. Jest mi szczęście. Naprawdę. 

* Więcej informacji o działalności PSONI można znaleźć na stronie organizacji, a jeśli chcecie wesprzeć cel wyprawy - środki zbierane są na koncie: PEKAO SA O/Tarnów 41 1240 5194 1111 0000 5248 2760 z dopiskiem "winda dla DPS".






                  



Fotografie pochodzą ze strony: https://www.facebook.com/Dom-Pomocy-Spo%C5%82ecznej-PSONI-Ko%C5%82o-w-Tarnowie-1327415343966694/

Komentarze