Chwila. Moment. Morze. Anchoria

Najpierw wymyśliłam sobie Cypel Rewski, ale wiatr pokazał mi coś bardzo blisko - mocno kameralne MECHELINKI. Śmieję się dzisiaj, że to takie moje Mechele-Seszele. Bo i upał i pogoda: dla ciała i serca. Malownicza sceneria, w której utkane zostały wiersze i wrażenia - zachwyca nadal we wspomnieniu. 

I tak to się wszystko zaczęło. Od małej kropki, kropeczki na mapie... 

apartHot Lato

Przez kilka dni byłam gościem niezwykłego obiektu nad morzem - Aparthotel Anchoria. Ten komfortowy obiekt mieści się w miejscu idealnym. U styku zminiaturyzowanych gór i rozległego morza... W urokliwej okolicy Mechelinek. A Mechelinki to sielskość, cisza i spokój, to moja sielanka połączona z luksusem. To natchnienie i moja nowa MUZA. To wiara, że istnieją cuda. 
Bo wszystko było tam na TAK. I zapach powietrza i słońce. I ścieżki, które wiodły na klif, uwodziły... i fale. Kamienie, piasek, woda. 

ApartHotel ANCHORIA to doskonałe miejsce dla wszystkich, którzy cenią sobie spokój i oddech. A ja własnie czegoś takiego potrzebowałam. Pięknego powitania, dobrego słowa, wygodnego, przestronnego apartamentu z widokiem na morze. 
Może dlatego z czułością wspominam borówki amerykańskie na białych talerzach. Śniadania i zdrowe, light-desery, pyszną kawę (apartamenty są wyposażone w ekspresy). Moim ulubionym smakiem stały się: latte macchiato i cafe au lait. Kawy dostępne w każdym momencie, chwili - jak dla mnie bajka o smaku kawy może trwać wiecznie, gdyż to jeden z moich nałogów, który pielęgnuję i nie zamierzam przestać. Podobnie dzieje się z wierszami, książką. Tak mocno wszystko mnie inspiruje. Siedzenie wieczorem/nocą na tarasie, wypoczynek na plaży. Zachód słońca. Piasek. Materac. Kamyki i muszle pod stopami. Wiatr na rozgrzanych słońcem ramionach. Smaki. I wiem i wierzę, że będzie trwało wiecznie... Ta twórczość... I niech pulsuje i niech nie próbuje spać. 

W ApartHotel ANCHORIA spało się za to dobrze, wygodnie i pięknie. I sny były dobre i klimatyzacja, więc nie nagrzewało się ciało od rana. A biała pościel - znów idealnie dobrana do mojego odczuwania. Bo kocham biel i wszystko, co białe, wydaje mi się czyste, miękkie, dobre. Kiedy trzeba chłodne, a kiedy inna fantazja nachodzi na głowę - słodkie i ciepłe (jak cukrowa wata rwana z chmur). 

apartPrzestrzeń 

Ponadto obiekt ApartHotel ANCHORIA znajduje się blisko Trójmiasta (zaledwie 30 min. od Gdyni). Dodatkowe udogodnienia obejmują: parking na miejscu oraz Wi – Fi. Na apartamenty składają się :część wypoczynkowa i aneks kuchenny. Do dyspozycji Gości jest taras lub balkon. A każda "apartPrzestrzeń" wyposażona została w klimatyzację i piękne widoki.
Wygodnie, czysto. Zaskoczeniem była również wanna w przestronnej łazience, bogate zestawy minikosmetyków i czekoladki na powitanie.

Podobno na nasze życie składają się szczegóły. A ja tak właśnie lubię - kiedy szczegół mnie dopieszcza i dodaje skrzydeł. Kiedy detale w oczach szaleją... przyciągają wzrok i duszę.
Czy to normalne, że inspiruje mnie żarówka/lampka? Że stawiam swoją powieść Siedem grzechów głuchych na półce w apartamencie w artSposób, aby było artyStycznie. Aby było komfortowo. I zatrzymuję czas. I dotykam.

Chwila... Moment... Morze...

Gorące podziękowania kieruję w stronę APARTHOTEL ANCHORIA w Mechelinkach.
Za możliwość inspiracji w apartamencie z widokiem na morze.
Za ciepłe piękno i piękne ciepło.


















Zapraszam na strony obiektu ApartHotel ANCHORIA:

www.aparthotelanchoria.pl

www.facebook.com/aparthotelanchoria 

Komentarze