Morza blue(s). Historia winem pisana, czyli lampka wiersza w Winnicy Nawrot


Przywiozłam lampkę wiersza i przyjęłam lampkę. Rozmowy, wina, szczęścia, magii. Bo czym może być smak, który zainspiruje do najpiękniejszego wiersza? Czym mogą być historie w sercach skrywane, sekrety? Jak ważne jest pielęgnowanie słów i uprawianie książek? Pełnych wina. Winogron. I wina... takiego, od którego musuje się świat... 
Mój świat jest musujący. Ale zmienia barwę. Jest też aksamitny w wierszu. Jak morza blue(s). A wiara, nadzieja i miłość tworzą całość, którą przelewam w papier.








WINNICA NAWROT. MECHELINKI. Miejsce niezwykłe, w którym szumi morze, zlewa się z niebem i zachęca do współtworzenia cudów. Miejsce, w którym czas zatrzymuje się, a oczy chcą łapać wrażenia i zamieniać je w treść.

Pierwsza chwila. Przyjemny wieczór na ogromnym patio-tarasie Winnicy, wyśmienite jedzenie, nitka porozumienia, lampka. Światła i wina, mocy i historii. Bo są ludzie, którzy mają swoje sny, marzenia i powołanie. I taka jestem ja. I taki właśnie jest Christopher Krzysztof Nawrot. Mamy swoje pasje. A pasja potrafi połączyć ścieżki i wypełnić świat. Moja ścieżka zaprowadziła mnie do wina. Bo wino inspiruje, ma swoją historię, treść i... wieczność.









Enographia Thalloris – dzieło jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe. Miałam okazję poznać je podczas pysznego śniadania w Winnicy Nawrot, przekartkować, potrzymać w oczach, rękach. Enographia Thalloris to próba opisania ponad ośmiu wieków historii winiarstwa zielonogórskiego, a w części III Blasku dawnej chwały (ok.350 stron) znaleźć można:


Samo ustalenie początków wina zajmuje kilkanaście stron księgi i kończy się niesamowicie ciekawą konkluzją, a mianowicie cytatem znakomitego badacza historii miasta, Hugo Schmidta: Kiedy w Zielonej Górze został posadzony pierwszy krzew – na zawsze pozostanie tajemnicą.
Bo wino ma swoje tajemnice. Ludzie także. Wszystko może być głębsze niż nam się wydaje. Spotkanie, książka, morze...













WINNICA NAWROT - Winnica pełna piękna, dobrego smaku i klasy. Winnica, w której tematy rozlewaliśmy w kieliszki jak wino. I wiersze...

WINNICA NAWROT - miejsce szczególne, w którym miałam przyjemność gościć na wyjątkowej kolacji z wyjątkowymi ludźmi. Snuć myśli liryczne podczas śniadania... Bo przecież wszystko zaczyna się od pasji. Życie to pasja. Dlatego warto czerpać ze smaków, zapachów i pięknych historii. Bo każdy z nas jest taką właśnie historią, w której zaklęte są marzenia. Dziękuję Christopher Krzysztof Nawrot za kawałki Twojej historii, Duszy. Za inspiracje. Za kolację pełną smaków i przyjemność płynącą z wina. Życie daruje wyjątkowe smaki i pięknych ludzi. Mam szczęście. 🌷💙💜

www.facebook.com/winnicanawrot

www.instagram.com/winnicanawrot





Za zaproszenie do Winnicy, degustację, smak i liryczne porozumienie 
gorąco dziękuję Właścicielom WINNICY NAWROT
w Mechelinkach. 

Christopher, Lucia - jesteście fantastyczni. Do zobaczenia. 

Komentarze