Jestem w Chaosie - R13 Stare Miasto Kraków

Kraków 💛 
Schyłek sierpnia. Apartament od FriendHouse Apartments z widokiem na świat. Pulsuje miasto. Noc jest łagodna i ciepła. Zbieram słowa i myśli. Albo myśli i wybieram dla nich słowa. Określam je. Są jednak nastroje i odczucia, których nie sposób zdefiniować. Które wciąż nieogarnięte mową i uczynkiem istnieją w nas. I sprawiają, że powietrze szeleści. Ma zapach. Kraków ma zapach. Jest pięknie. Jest inaczej. 

Wracamy z miasta. Puls drinków i myśli. Coraz bardziej przybliżam się do kolejnego szczęścia. Za chwilę odpocznę. Sofa jest wygodna i miękka. Popielata. Można odpływać w kolejne przypadki, nastroje, smaki. Kawa nocą też może mieć swoją historię. Zrywa się wiatr, a tutaj w apartamencie spokój, cisza. Niczego mi nie brakuje. Tylko księżyc szeleści i łyżeczka w kubku. Lubię tak - wyłączyć się na chwilę. Z widokiem na małą, słodką piekarenkę, która obudzi się już o 6 nad ranem...  posypie kruszonką świat i usta różnych ludzi. (A może i Twoje usta - poetycko?)

I lubię siedzieć tak z widokiem na biel, bo biel to ja przecież.
Jestem... I kocham pisać. 

I to uczucie komfortu w duszy, spokoju. Kiedy z rozgrzanego miasta przychodzę po więcej, wyjmuję z lodówki wodę Perlage. Biorę prysznic. Jest cicho i ciepło. 
Czasem każdy człowiek potrzebuje takiej przestrzeni. Aby się kołysać - w łagodności... 

R 13 APARTAMENT STARE MIASTO. Nie jestem przesądna. A może jestem, bo przekornie uwielbiam trzynastki i wierzę w to, że przyniosą mi szczęście? I te duże okna w starych kamienicach, zapach świeżej pościeli...

Tutaj. W tym właśnie miejscu przy Rakowickiej 8 zderzyłam się z CHAOSEM. Otworzyłam drzwi - spojrzały na mnie schody. Kręcone do nieba. Jak na okładkach moich "Chaosów..." Idealnie dopasowane do wnętrza. Do mojej Duszy. Poczułam Raj... Ogromny zachwyt nad poręczą. 
"Jestem w Chaosie" - pomyślałam wtedy... i poczułam, że jestem na swoim miejscu. 

Dzięki FriendHouse Apartments mogłam na chwilę zmienić światła i zbierać schody.  Do nieba... ☺






Firmie FriendHouse Apartments gorąco dziękuję za zaproszenie do R13 APARTAMENT STARE MIASTO Kraków :)





















Zapraszam na strony FriendHouse Apartments:


www.friendhouse-apartments.pl

R13 - www.friendhouse-apartments.pl/apartment/details?apartmentid=189

www.facebook.com/FriendHouseApartments

www.instagram.com/friendhouse_apartments 



Komentarze