MyHOME MyKRAKÓW

Pogoda (Ducha)
Kraków we wrześniu wcale nie jest chłodniejszy niż w złotym sierpniu. Pulsują ogrody w myślach i  takie ogrody spotykam. Mam szczęście... Te kolejne chwile zbieram do pudełka, sentymenty, atrakcje, okna. Bo lubię duże okna przez które inspiruje mnie świat. I na takie też trafiam i takie trafiają na mnie - początkiem "zero dziewiątego miesiąca", schyłkiem lata, przedjesienią, w której chłodu nie ma, a gruszki zaglądają w liryczne notesy. 

Rakowicka 22 H / 129, Stare Miasto, Kraków. Zapach zacisza, ogrodu i piękna tak blisko od Starówki, którą uwielbiam. Dwa kroki od stacji, dwa kroki do szczęścia. Idealna lokalizacja - idealny kawałek kameralnego świata... MyHOME MyKRAKOW Apartament - doskonała propozycja dla tych, którzy cenią sobie komfort i spokój, elastyczność i czas, a także "bliskość Duszy i Serca" pięknego Krakowa. 

Klucze(m)
Kluczem otwieram drzwi do radości. Przekraczam próg i już czuję się znakomicie. Kolory dopieszczają wnętrze, sofa jest bardzo wygodna, a styl apartamentu naprawdę zachwyca. Aneks kuchenny zgrany z częścią salonową - oficjalną. Sypialnia - dopasowana do wygodnych snów. Czysta pościel, klimatyczna lampa, przy której można pisać wiersze... Szafa/Garderoba, która pomieści wszystko... i gruszki - na powitanie :) Uwielbiam gruszki. 

Robię kawę. Zapach kawy i ogrodu przenoszę na duży balkon. Znajdują się tam leżaki. Siadam, odpoczywam. Mam przez chwilę wrażenie, jakbym była w domu. Tak dobrze, ciepło, kawowo, lirycznie... 

MyHOME MyKRAKOW Apartament to miejsce naprawdę urocze, które może stać się przestrzenią dla spragnionych przestrzeni, azylem - dla tych, którzy szukają spokoju. Ja znalazłam tutaj wiele słów i połączyłam nitką, którą wyjęłam z wyobraźni... Dodałam do tego owoce i stworzył się sad. W wierszu: 

Dużo tu takiego piękna. Aniołów
na ziemi. 
Sad i grusza. Wcale nie jest smutny kolejny Człowiek. Anioł. 

Możesz mieć szczęście na wyciągnięcie drzew 
bo szumi w tobie drzewo. 

Możesz mieć słońce, kiedy zapragniesz słońca. 
Deszcz, kiedy zapragniesz deszczu. 

Energia kosmiczna 
Wierzę w siłę marzeń. Wierzę w to, że wszystko może się spełnić. Wierzę, że to człowiek może przywoływać do siebie dobro i odrzucać zło. Że to człowiek wybiera. Bo tak... Wybieramy miejsca, miasta, ludzi, dobre serca, dni tygodnia, kawę, herbatę, przyszłość. Wybieramy wino i owoce, kolory, strony świata, liście... Spełniamy się w tym, co daje nam kopa, powera, energię kosmiczną i możemy stworzyć niebo na ziemi. Czymkolwiek... Jakkolwiek. Dłonią, ustami, wierszem... 
Dlatego tak bardzo inspiruje mnie zmiana. Klimatu, czasoprzestrzeni... I mimo że mam nad głową to samo niebo, to jednak może mieć ono inny zapach i smak, inaczej może rozlać się kawa na moim papierze, inny może być deszcz... 

Rano padało
szczęście na głowę.

W moje serce na zawsze już wpisany będzie Apartament MyHOME MyKRAKOW. Bo spędziłam tam cudowny czas i porozlewałam słowa w wiersze - jak wino/kawę/życie. A to najpiękniejsze, co otrzymuję. Możliwość łączenia... Pielęgnowania tego, co kocham najbardziej... Ludzi, słów. Słów dla ludzi. 

Za spokój Ducha, gruszkowy ogród, za zaproszenie do MyHOME MyKRAKOW, w którym odnalazłam MyGARDEN, smak i natchnienie, prozę serca i poezję życia...
gorąco dziękuję Pani Beacie. 


Linki do obiektu:
MyHome MyKraków
obiekt na fb






















Kraków, wrzesień 2018 

Komentarze