polecony od serca

Lubię.
Lubię oczy, w których przeglądają się moje książki. Uwielbiam dłonie, które piszą do mnie listy. Polecony od serca. Setki, tysiące. Lubię okładki moich książek. Kocham je - bo przecież kawałki papieru też można obdarzyć miłością. I Łąki mi love - to już. Jestem pewna. Mam siłę. Podnoszę wszechświat na plecach i nie upadam już od kolejnej pompki. Dużo ćwiczę. Lubię adrenalinę. Kiedy wybieram, kiedy Ty wybierasz mnie i moją książkę do poduszki i do snu. Uwielbiam, kiedy śnisz. 
Nie doliczyłabym się już dodruków. Tyle tego było. Tyle... I spojrzeń, i oczu. Myśli pomajaczonych. Ludzi. 
Moich myśli. Niech będzie Wam dane, jeżeli kochacie. 
Jestem wszędzie. Jestem w Google. Jestem na okładce magazynu. W kawie, którą pijesz. Na książkowych blogach, na półkach, na tiszertach, w bibliotekach i w snach. 

Kochany Czytelniku, 
dziękuję Ci za to, że jesteś. 

naprawdę 💜💚

Komentarze