Gold is best - Apartament Złoty w Gdyni

Złoty październik w Gold is best 


Gdynia była złota. I złotem staje się we wspomnieniach. Październik słońce toczył po niebie i po ziemi. Zrzucał niesamowite emocje. Co ciekawe, słowo SZCZĘŚCIE w moim odczuwaniu również ma kolor złoty. Coraz bardziej kocham synestezję. Pozwala mi na dotykanie niezwykłych wrażeń i czyni mnie wyjątkiem od reguł, wytrąca ze schematów i pozwala na wielopiętrową percepcję.

Wybrałyśmy się (ja + NIEFORMALNA GRUPA ARTYSTYCZNA CHAOS) nad morze. Zostałam zaproszona przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Gdyni do wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym pod hasłem: Książka - z salonów do Internetu. Książki, Instagram, hasztagi:


Z Łodzi popłynęłam do Gdyni. Czekała tam na mnie doskonała miejscówka: APARTAMENT ZŁOTY (Gold is best), który mieści się w świetnej lokalizacji (wszędzie blisko, piękne ścieżki, uliczki, do morza zaledwie 10 minut spacerem) w apartamentowcu Art Deco Gdynia (ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8).




Otworzyłam drzwi, a tam fala złotej inspiracji... Zanurzyłam się w pięknej przestrzeni Gold is best, aby złapać oddech po dość długiej, pełnej emocji podróży. W apartamencie znajdowało się wszystko to, czego potrzebowałam. Na początek kawa z ekspresu, aby podładować akumulatory :) i dotyk złotej, wygodnej sofy - poziom odczuwania idealny.
Czekała także niespodzianka przygotowana specjalnie dla mnie: piękne, czerwone tulipany - ozdoba dla oczu i Mionetto Prosecco (uwielbiam!). Jest doskonałe w smaku, delikatne i liryczne. Potrafi dotykać duszy, a z weną twórczą smakuje doskonale!











O poranku słońce zapukało do okien. Ta przytulność apartamentu, a jednocześnie styl i elegancja - naprawdę na wysokim poziomie - to w moim przekonaniu połączenie doskonałe. Bardzo wygodna sypialnia okazała się zapewnieniem wygodnych snów, a funkcjonalna łazienka spełniła moje oczekiwania w stu procentach. Oczywiście dopełnieniem całości była biała, czysta i pachnąca pościel i białe, mięsiste, przyjemne w dotyku ręczniki.








Po kąpieli rozpoczęło się śniadanie z humusem i białą kawą - tak jak lubię. Na wyposażeniu apartamentu Gold is best znajdują się białe, bardzo poręczne, a jednocześnie urocze filiżanki, z których kawa smakowała wyśmienicie :)







W apartamencie Gold is best czułam się przez te wszystkie dni doskonale. Pamiętam przygotowania do występu. Nie mogłam zdecydować się na koszulę i w ten sposób powstała sesja foto z moimi książkami. Kilka psychodelicznych, niezwykle artystycznych ujęć mojej sylwetki z kartką papieru... Włosy w chaosie nad książką. I poezja...

***

przywiązuję złoto do powiek
nie mogę się zdecydować na niebieski
później morze
teraz muszę 
wyjść z siebie 
aby popatrzeć w swoje serce. 

Na ogromny plus zasługują również lustra. Nie ukrywam - były niezbędne. Tego potrzebowałam (zwłaszcza przed wystąpieniem). Ułatwiły wykonanie starannego makijażu, fryzury i... zainspirowały do koszuli.

W lustrze możesz wszystko 

wybieram biel 
bo mogę ją wymieszać ze złotym piaskiem
z krzykiem mew 
na molo 
zgarnąć bulwar pod koszulę
jak dobre wino
mieć bzika 
w lustrze 
zobaczyć twoje włosy. 





Te piękne dni i noce w Gdyni już na zawsze będą we mnie. Nie zapomnę ich i nie upuszczę. Bo rzeczy piękne i dobre należy nosić blisko i pielęgnować. Należy się do nich uśmiechać i nie pozwolić, aby odeszły. Tak więc złoty październik i złotą pogodę, Gold is best - Złoty Apartament zamykam w uścisku i pod palcami.

Za niesamowitą energię pełną złota, za zaproszenie do eleganckiego, superkomfortowego, stylowego i wysmakowanego Apartamentu Złotego w Gdyni (Gold is best) gorąco dziękuję Panu Robertowi :) 


Polecam gorąco: 

www.airbnb.pl/rooms/26355641 

https://www.booking.com/hotel/pl/zolnierzy-i-armii-wojska-polskiego-8-47-1.pl.html

- linki do apartamentu 

Komentarze