rozbujać wszechświat

Transuje mnie gitara w tym teledysku. Transuje mnie brak Chaosu (i mobilizuje), bo nakręca skrzypce i ul. Nakręca mnie na robienie nowej odsłony. Decyzja jest. Umowa licencyjna jest. Gramy ;) Nie spodziewałam się. Obliczyłam wstępnie, że starego wydania wystarczy do połowy roku. Do lipca, sierpnia. Przemyślałam się o parę miesięcy. Wszystko się kończy. Pocałunki, piosenki, wódka, żel pod prysznic. Ale do wszystkiego można powrócić. Ulepszyć. Pocałować, wysłuchać, wypić, umyć oczy. 
Transuje mnie gitara w tym teledysku. Transuje mnie wizja koncertu, kiedy wyleczę gardło. Chrypa rzuciła się na struny. Transuje mnie dobry humor :) 
A... i nadchodzi Siedem grzechów... Jeszcze chwila i wyjdę stąd roz... roz...czulić widnokrąg, rozbujać wszechświat ;)



Hurts - Somebody to Die For

Komentarze