operacja niebo

Dzieje się. Intensywnie.

Marcin Kurcbuch , łódzki poeta, pisarz, który w "ATRAMENCIE" operuje ze mną niebo liryczne, napisał taki oto "list polecony" :) 

Mam, mam, mam :) Widziałem okładkę Operacji niebo. Jest przepiękna. Z dumą mogę już oznajmić, że moja nowa książka będzie wydana w ramach serii wydawniczej Atrament, której twórczynią i redaktorem jest niezastąpiona, chaotycznie magiczna i magicznie chaotyczna (ale nie w kwestiach zawodowych! :) ) Kaja Kowalewska. Okładkę poznacie już wkrótce!!!




Zapraszam także na oficjalne strony autorskie Marcina:






Marcin Kurcbuch - ur. w 1990 r., filolog polski (UŁ), polski pisarz, poeta, redaktor. Autor zbioru opowiadań "Oczyszczenia" i tomu poetyckiego "Przyglądam się". 

Komentarze

  1. Jestes niesamowitym czlowiekiem. Zdolna, piekna, inteligentna :-)Tylko pogratulowac, a na ksiazke na pewno sie skusze :-))) Przejrzalam sobie linki zamieszczone w poscie i mysle, ze warto!!! :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te słowa. Są moją siłą :) A na Operację niebo warto się skusić. Warto :)
      Wysyłam pozytywne, słoneczne wibracje!

      Usuń

Prześlij komentarz