takie sukcesy

Spektakl "To ja Lejla" inspirowany moją powieścią metafizyczną Play listy, czyli nie wszystkie fobie są o miłości zdobył I miejsce w Konkursie na Małe Formy Teatralne pod hasłem „Młodość bez uzależnień”. Młodzież działająca w Szkolnym Kole Dramatycznym Re-Be-Ka z VI Liceum Ogólnokształcącego im. J. Dąbrowskiego odebrała nagrodę z rąk Pana Prezydenta Częstochowy - Krzysztofa Matyjaszczyka.

Głównym celem Konkursu było propagowanie zdrowego i odpowiedzialnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, poprzez ukazanie szkodliwości i zagrożeń związanych z używaniem substancji psychoaktywnych. Organizatorem Konkursu był Urząd Miasta Częstochowy - Wydział Polityki Społecznej i Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Częstochowie we współpracy z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie na terenie miasta Częstochowy.

Jestem dumna. I wzruszona 💛



pamiątki fotograficzne

Komentarze

  1. To pierwszy krok. Na horyzoncie widać kolejne szanse. Ogromne... 😊 uwielbiam wiedzieć, czuć, że to dopiero początek 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy krok - do ekranizacji :)

      dziś już wierzę.
      to się stanie.

      :*

      Usuń

Prześlij komentarz