lawina serc

Otrzymuję coraz więcej pięknych listów. Czytelnicy pytają, kiedy odwiedzę ich miasta, w jakie zakradnę się sny, jaki kolor lubię najbardziej: kredki do oka/szczęścia/koszuli/oczu. 
- Mam czekoladowe oczy (...) - odpisuję. - Jeszcze CHWILA i skończę kolejną książkę. - Będzie o-powieść/powieść/przypowieść/tomik. - Wszystko będzie. Bo i o miłości, ale nie każda fobia. - Może na biało/żółto/pomarańczowo - dopełniam. Śnię. 
Bo o sny też pytają. I jeszcze o wrażenia/smaki/zapachy/wiarę w cuda/bohaterów/wiersze/premierę. 
- Tak, mam już datę premiery. - Tak, mam już imiona (dla nich). - O seksie/czułości/depresjach/schizach/masie/chamówie. Też będzie. - I ta cholerna, namiętna chmurkojebliwość. Heh. Rozlewam kawę przypadkiem na rękopis. Znowu mam fazę na pisanie piórem.
- Czekam z utęsknieniem. - Marzę już o nowej książce. - Kiedy ją skończysz? - Pragnę Cię trzymać na półce. - Kocham Cię.
etc. etc.

___
Jeszcze CHWILA i skończę pisać kolejną książkę. 

___
Są cudowne takie LAWINY SERC.

Komentarze

  1. Tak strasznie się ciesze na kolejna ksiazke i nie moge sie jej doczekac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka będzie :) cały czas się pisze. kiss :*

      Usuń
  2. Dla takich CHWIL warto żyć i na takie CHWILĘ warto czekać ;) serdeczności i uściski :) wrześniowe. pogodne. prosto z serducha. przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. tyle w tym siły i magii :) do snu. od poranka. do powiek.
      ściskam mocno.
      piękny wieczór/piękna noc dziś u mnie. i jeszcze zapach i smak błękitnego wiatru. KISS

      Usuń
  3. mhmmm. piękny obraz wieczoru/nocy aż po ranek, opisujesz. u mnie dziś deszcz. taki morski. zimny. ale bardzo orzeźwiający po tym gorącym lecie ;) i ja gdzieś w tłumie szarych parasoli, dziś wyróżniałam się moim. żółtym. bardzo słonecznym ;) kiss kiss ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz