Friendzone

Kolejna niespodzianka. Otrzymałam list od Sandry Nowaczyk - autorki powieści młodzieżowej pt. Friendzone

Siedemnastoletnia Sandra ujęła mnie swoim zaangażowaniem w słowa. Wzruszyła mnie i podarowała ogromną porcję radości. 

Kilka słów od Sandry:

Kaju, 

w mojej książce, na samym początku, umieściłam cytat z Twojej książki. Przy okazji - uważam, że masz ogromny talent i długo by tu wymieniać, ale mam cały telefon zapełniony Twoimi cytatami, a niektóre z nich znam na pamięć. Nawet nie wiesz, jak dużo sentymentu budzi we mnie Twoja twórczość. W każdym razie dziękuję. 




Na sercu lato. Przyjemnie być mottem na karcie powieści Friendzone. Trafiać w serca młodych ludzi, w ich telefony komórkowe, na fejsbukowe tablice. Dziękuję Autorce za taką uroczą surprise

Powieść Sandry Nowaczyk dostępna jest w Empiku: 
Zachęcam do przeczytania. 

Friendzone na Lubimy Czytać:



Oto cytaty z Friendzone, które zapadają w serce :)




Komentarze

  1. Na takie wieści cieszę się strasznie :D. Cudownie <3.
    Choć ludzie mogą być wprowadzeni w błąd podpisem, bo to nie z Chaosu, ale Play, ech ;). Ale co tam. I tak jest super :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, z Play... ale to już nie ma większego znaczenia, bo ja ogólnie na całą swoją twórczość mówię "CHAOS i inne piętra" :)

      Ty to jednak niesamowita jesteś! Rozwaliłaś mnie z tym "przestrojem" ostatnio. Zgłupiałam. Nawet nie wiedziałam, że taki tam krasnal wyrósł hah odłożony egzemplarz dla Ciebie :) - to tylko jeden taki nakład/dodruk ... w następnym (czyli za chwilę, bo znów się kończy nakład) zamieniam na "miłość".

      Dziękuję :* i jeszcze za... Ty wiesz :)

      Usuń
    2. A ja dziękuję za kawałek ciepła przesłanego w tym komentarzu ;* ;*. Aż przechodzi przez ekran :). No i za to, że jesteś Czarodziejko ;* :).
      I tak, wiem ;).

      Buziaki ;* ;*!!

      Usuń
  2. wow, naprawdę gratuluję! Twoje teksty naprawdę nadają się na złote myśli ;) i doskonale wpisują się w teraźniejszą rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te słowa. I ciepło, które tutaj ze sobą przyniosłaś.

      Mamy lato. Niech trwa w naszych duszach.
      I pamiętaj o uśmiechu :) Przesyłam uściski.

      Usuń

Prześlij komentarz