mury serc

Jestem poruszona tym, jak wielkim murem serca stanęli za mną Czytelnicy na moim oficjalnym FAN i w listach prywatnych.
"Za Tobą są mury serc. Bo jeśli sztuka trafia tam, to jest prawdziwa. Najprawdziwsza... Twoja jest." 


Wszystko jest po coś. Widocznie ten wymiar chamstwa był po to, żebym na nowo uwierzyła w siebie. I w swoje rusztowanie. Paradoksalnie - umocniło to moją wiarę, miłość i mój CHAOS. 


A teraz pakuję się. I wyjeżdżam. Będę w moich wirtualnych "chaosach" na tyle, na ile pozwoli mi zasięg.
___ 

(...) i kocham te MURY SERC.

Komentarze

  1. Dzień dobry :)! Jestem już. Przyjechałam pociągiem lirycznym na Twój peron i buduję i ja te mury serc. I będę :). Trochę się może pokręcę, ale nie odejdę za daleko, bo czekam w końcu na kolejny pociąg. Twój ;). Kolejnych pięknych słów i wzruszeń ;).
    Lubię pociągi... Mają w sobie coś magicznego ;).

    PS. Dziękuję raz jeszcze :*! /Karo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze Cię tu widzieć :) tak dobrze jak ostatnio na dachu w basenie heh
      Wypij tyle szaleństwa, ile się da. Ja właśnie tak czynię. Na drugim brzegu serca.
      Z piasku.
      Ściskam mocno. Spotkamy się, kiedy przypłynie Łódź :* :)

      Usuń
  2. Chaos to siła, moc, która wynika z serca. Czytasz w ludzkich duszach historie, płyniesz słowami jak rwącą rzeką, porywasz prawdą. Tylko tak w słowach można przetrwać wieki. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne słowa Bordo :*
      tak pięknie przemawiają Czytelnicy.
      zapisuję.
      w duszy.

      Usuń

Prześlij komentarz